maandag 7 november 2011

Drie monstertjes


Een foto van drie van mijn monstertjes!


Afgelopen weekend is er hard gewerkt in huize Busy. Behalve de katten volgen met het fototoestel, heb ik ze opgegeven voor een kattenshow komende zondag. Ik ben echt heel benieuwd hoe dat zal gaan. De verplichte gordijntjes heb ik al  gemaakt. De lap die ik daarvoor heb gebruikt, heb ik gered van mijn opruimingwoede van enkele dagen geleden. Geen mooi stof, maar het kostte niks en het wordt waarschijnlijk toch maar één keer gebruikt.

De slaapkamer is goed opgeschoten. De muren en het plafond zijn gestuct. Het ziet er mooi uit. Hopelijk droogt het snel, zodat het getext kan worden. De kleuren zijn uitgezocht; wit voor het plafond en zeepaardje en raffia voor de wanden. Tjonge, wat een namen verzinnen ze toch voor verf. Mr Busy is ook nog bezig geweest met onderhoud aan de gevel van het huis. Belle besloot te helpen en liep met een pootje in de verf. Tippel, tippel, overal verfpootjes op de tegelvloer.

Ik heb wat cadeautjes gemaakt met behulp van de borduurmachine, maar die kan ik nog niet laten zien.

En qua eten zijn we ook niks tekort gekomen.





2 opmerkingen:

  1. Ja je was echt bezig .Ik zal voor de katen duimen.Ze zijn heel mooi dus dat zal wel lukken:)

    BeantwoordenVerwijderen