donderdag 7 maart 2013

Boompje

 
Voorlopig de laatste landschapje/borduurwerk combinatie (denk ik tenminste). Het is eigenlijk niet mijn opzet om te borduren op een landschapje, maar het is zo super makkelijk. Je hoeft niet na te denken over welke technieken je wilt/moet gebruiken en je best te doen om het er echt te laten uit zien. Met borduurwerk weet je wat je krijgt. De opzet van het beginnen met landschapjes was om meer creatief en 'vrij' bezig te zijn. Dat is niet echt het geval met deze borduurpatronen.
 
 
 
Jammer genoeg is er aan de linkerkant wat gequilte lucht weggevallen door het aannaaien van de randen. De vogeltjes zijn een deel van het quiltwerk.
 
 
 
 



De achterkant van het quiltje met een tunnel om het op te kunnen hangen. Binnenkort ga ik me eens verdiepen hoe ik op een gemakkelijke en snelle manier labeltjes kan maken voor de kleine quiltjes.


1 opmerking: