vrijdag 1 februari 2013

Weer een stapje verder

 
Aan de reakties op mijn vorige bericht te zien, ben ik niet de enige die de stofjes mooi vindt!
 
Inmiddels zitten alle lapjes (coins is de officiële quiltterm) aan elkaar en zit er een een roomwitte strook tussen. 
 


Voor mij is het kettingnaaien van al die strookjes in mooie kleuren het ultieme ontspannen. De radio aan, kopje thee in mijn bereik en gaan met die banaan. Op die manier heb je de strookjes zo aan elkaar zitten. De thee wordt overigens altijd koud voordat ik het opdrink, maar het gaat erom dat ik KAN drinken als ik dat zou willen. :-)

2 opmerkingen:

  1. erg mooi, leuk met die witte strook er tussen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!Wat een werk zeg!Maar dan heb je ook wat!;-)


    groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen