dinsdag 6 december 2011

Een vliegende kraai!


Bij een gezellige avond bij een collega was ook zij. Na een heerlijk diner kregen we een proeverij van thee. Een heel goed idee dat navolging verdiend. Daar ben ik dan ook volop mee bezig; in het weekend heb ik al diverse theezaakjes bezocht. Nu bleek dat zij in haar schoonheidssalon ook thee verkoopt. Het complete gezelschap was het er over eens dat ze een kans had gemist door niet wat proefjes thee mee te brengen naar zulke theeliefhebbers. Verder hebben we er over filosoferen wat ze kan doen om de theeverkoop te stimuleren. We hebben een hoop lol gehad en onbeschaamd zitten solliciteren naar de thee. Ze vatte het heel sportief op en enkele dagen later kregen mijn collega en ik beiden een tasje met inhoud. Lief hoor! Dat hadden we eigenlijk niet verdiend.


 
De inhoud van het tasje.


De theetjes.

Het tasje.


In eerste instantie wilde ik het tasje op de grond
leggen om een foto te maken. Geen goed idee;
het lag er net en weg tasje. Beau en Belle waren
zo snel dat ik de foto niet eens scherp kreeg.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten