woensdag 30 november 2011

Knifty knitteren


Nu de avonden weer langer zijn , kruipen mr Busy en ik geregeld op de bank en achter de tv. Vooral op vrijdagavond kijken we met plezier naar 'The Voice'. Dat is toch wel onze favoriet.

Maar... zo lang stil zitten is ook weer niks. Mijn handen jeukten om weer een project onder handen te nemen. Het liefst maak ik dan iets simpels waar ik niet te veel bij na hoef te denken. Ik wil tenslotte ook volgen wat er op de tv is! Ik vond dit witte garen met een bling bling draadje erin verwerkt. Hier wil ik een infinity scarf van maken; een smallere sjaal die ik aan de uiteinden aan elkaar naai met een draai erin zodat je hem twee of drie keer om je nek kunt draaien. Nichtje Manon ziet het al helemaal zitten.

Het eerste stukje heb ik al gebreid op de knifty knitter. 




Zijn er knifty knitters onder jullie? Ik heb een aantal knifty knitter patronen die ik eventueel kan plaatsen. Laat even wat weten als je interesse hebt.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook een, een ronde, en ben benieuw wat jij er mee kan maken (patroon)leuke scarf wordt het

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een en hoewel ik absoluut geen breiwonder ben (zeg rustig niet kan breien) lukt het me op dit grappig dingetje zelfs om in twee a drie avonden een simpele sjaal te breien. Hier in huis werd hard geroepen dat het breien voor blondjes is. Hmmmpfff, die sjaals worden dus allemaal voor mij!
    Maar leuke patronen zijn nooit mis, dus heel graag.
    Hilsen Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd hoe je sjaal geworden is !!! Enne mocht je nog patroontjes willen plaatsen, ik houd me zeker aanbevolen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De sjaal is nagenoeg af, dus binnenkort een foto.

    Ik heb nog wat 'oude' patronen en die wilde ik al plaatsen. In de patronen wordt echter verwezen naar links waar steken goed worden uitgelegd. Deze links zijn uit de lucht. Dus ik moet nog eens goed zoeken of die steken nog ergens anders uitgelegd worden.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen