maandag 14 november 2011

Hello Kitty!



Afgelopen vakantie zijn we in Frankrijk naar de Decathlon geweest. Geweldige winkel! In Nederland zijn er ook een paar en komend voorjaar wordt er één geopend op een half uur rijden van mijn huis. In het weekend loop ik in fleecetruitjes van die winkel, sportbadpakken zijn er spotgoedkoop en mr Busy heeft er ook nog een paar t-shirtjes op de kop getikt. 

Wat ze ook hebben: rugzakken. We kwamen leuke kinderrugzakjes rugzakjes tegen in allerlei kleuren voor slechts 5 euro. Pas nu ben ik er aan toe gekomen om er een hanger aan te maken. Mijn nichtje is dol op Hello Kitty en op roze, dus we gaan hier zeker een goede beurt mee maken.

Het Hello Kitty borduurpatroon is van GG designs Embroidery. Het was geen applicatiepatroon, dus ik heb zelf wat moeten vogelen om er een miniknuffeltje van te maken, maar het is goed gelukt. De snorharen heb ik er zelf opgeborduurd.




4 opmerkingen:

  1. Wij hebben hier grote aziatishe bevolking.Dus daar is onzettend veel in hello kitty produkten..Theepo,Water jug toaster en alle andere mikmaks;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is goed geslaagd! Maar ik denk dat je er dan wel meer moet maken. Anders krijgen je nichtjes vast nog ruzie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke hello kitty, die gaat vast in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei Ronnetje, daar heb je een punt. Had ik nog niet aan gedacht!

    In Nederland is Hello Kitty ook hot, niet alleen bij kinderen.

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen