zondag 12 juni 2011

Wie wil een gratis e-boek?

Jippie, samen met 750 andere buzzers ben ik uitgenodigd om te buzzen over de eerste roman van Mark Schalekamp 'De parvenu'. Ik heb het buzzpakket al ontvangen: het boek zelf, een brief en codes om drie e-books gratis weg te geven.
Mijn tegenprestatie is het boek lezen, jullie vertellen wat ik er van vind, een review plaatsen op bijvoorbeeld Bol.com en de drie e-books weggeven.





Klik op de link hier om een voorproefje te lezen. Lijkt het je een leuk boek en heb je een eReader, laat het me weten! Twee e-books zijn gereserveerd, maar ik heb er nog één over.


Update:
Marjan heeft de allereerste reaktie gegeven op mijn blog. Zij heeft inmiddels het e-book ontvangen.

1 opmerking:

  1. Hi, leuke dingen maak je zeg!
    Mocht je het e-book nog over hebben, het lijkt mij wel wat. En aangezien ik over 2 weken in de Franse zon hoop te zitten met mijn e-reader.
    Groetjes,
    marjan

    BeantwoordenVerwijderen